Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

SuperNova

+7
Frebran
EdubbleE
SirBrobeck
DarkMessenger
Danney
zonic
SuperNova
11 posters

Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Gå ner  Meddelande [Sida 3 av 3]

51SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 11:04 am

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Danney skrev:
Jag hade inget med det att göra Rolling Eyes

Vill du påstå att det faktiskt finns nåt du inte har med att göra av alla tokigheter?

52SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 11:13 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:
Danney skrev:
Jag hade inget med det att göra Rolling Eyes

Vill du påstå att det faktiskt finns nåt du inte har med att göra av alla tokigheter?

Jag hade inget med att göra med att Reinfeldt vann valet, det är nog det enda jag inte manipulerat tror jag Smile.

http://thechosenones.freehostwebs.com/

53SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 11:53 am

regnjackan

regnjackan

Danney skrev:
SuperNova skrev:
Danney skrev:
Jag hade inget med det att göra Rolling Eyes

Vill du påstå att det faktiskt finns nåt du inte har med att göra av alla tokigheter?

Jag hade inget med att göra med att Reinfeldt vann valet, det är nog det enda jag inte manipulerat tror jag Smile.

Där är även jag oskyldig, för jag fick inte ens rösta då Sad

54SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 11:59 am

regnjackan

regnjackan

SuperNova skrev:hehe.. jag är aldrig i balans, jag är mer typ walking chaos... eller jo, jag är nog i balans, det är alla andra som blir obalanserade... Smile

Jag kom på att det är såhär: Du är alltid i obalans så länge inte ditt walking chaos får alla andra ur balans, för då ser det ut som du är i balans fastän du egentligen är i obalans, och det beror på att alla andra hamnar i mer obalans.
Alltså: Så länge du är i mindre obalans än andra så ser du ut att vara i balans utan att vara det Wink

55SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 4:46 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Danney skrev:

Jag hade inget med att göra med att Reinfeldt vann valet, det är nog det enda jag inte manipulerat tror jag Smile.

Finns det bevis för detta? Annars har jag nog mina tvivel...


regnjackan skrev:

Jag kom på att det är såhär: Du är alltid i obalans så länge inte ditt walking chaos får alla andra ur balans, för då ser det ut som du är i balans fastän du egentligen är i obalans, och det beror på att alla andra hamnar i mer obalans.
Alltså: Så länge du är i mindre obalans än andra så ser du ut att vara i balans utan att vara det Wink

Nej. Så här ligger det till: Alla andra är i obalans. Därför uppfattar de min sorts balans som smått obalanserad, då kaoset som följer i mina fotsteg rubbar balansen i själva världsbilden för dessa redan obalanserade. Det blir lite centrifugaleffekt på det, dom snurrar så fort så dom tror det står still.



Senast ändrad av SuperNova den sön jun 21, 2009 4:47 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Novas standard typos)

56SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 5:47 pm

regnjackan

regnjackan

SuperNova skrev:
regnjackan skrev:

Jag kom på att det är såhär: Du är alltid i obalans så länge inte ditt walking chaos får alla andra ur balans, för då ser det ut som du är i balans fastän du egentligen är i obalans, och det beror på att alla andra hamnar i mer obalans.
Alltså: Så länge du är i mindre obalans än andra så ser du ut att vara i balans utan att vara det Wink

Nej. Så här ligger det till: Alla andra är i obalans. Därför uppfattar de min sorts balans som smått obalanserad, då kaoset som följer i mina fotsteg rubbar balansen i själva världsbilden för dessa redan obalanserade. Det blir lite centrifugaleffekt på det, dom snurrar så fort så dom tror det står still.

Deäm, och jag som trodde att jag hade kommit fram till en vettig teori om hur det låg till Crying or Very sad

57SuperNova - Sida 3 Empty Sv: SuperNova sön jun 21, 2009 5:59 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:
Danney skrev:

Jag hade inget med att göra med att Reinfeldt vann valet, det är nog det enda jag inte manipulerat tror jag Smile.

Finns det bevis för detta? Annars har jag nog mina tvivel...

För att jag är Anti Reinfeldt ^^.

http://thechosenones.freehostwebs.com/

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 3 av 3]

Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet