Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

SuperNova

+7
Frebran
EdubbleE
SirBrobeck
DarkMessenger
Danney
zonic
SuperNova
11 posters

Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 3]

1SuperNova Empty SuperNova tis jun 09, 2009 10:17 am

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Okej, jag är trött på att ligga lågt och låtsas jag inte finns, så här är jag då...

Jag heter Nova (bl.a), är en 41 år gammal tant enligt alla papper, men av födsel och ohejdad vana i sinnet mer som en tonårsgrabb... Spelar bara på V2 eftersom jag inte pallar börja om på nån ny värld hur ofta jag än försöker.

Har ingen humor, eller snuskig fantasi. Ljuger gör jag heller aldrig. Älskar musik i de flesta former, och här snackar vi allt utom dansbandsmusik, som jag mest känner ett massivt förakt för. Guns 'n Roses är husgudarna sedan tidernas begynnelse, och på senare tid har jag även lagt Flipsyde till denna kategori. Hyser stor kärlek till gamla konsollspel från 8-bitars tiden, och är totalt internetberoende. Låter uppenbarligen som en P12 efter diverse effekter lagts på min röst, och är trots allt stolt över vad vi lyckades åstadkomma på 1½ timme, inkluderat inspelning och författande av text. Man kan göra mycket med en mick till RockBand tydligen...

Bortsett från det, så avgudar jag mina partners in crime i Yaks bortom både vett och sans - massa kärlek till de söta små hönorna I love you

2SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 1:25 pm

zonic



Är det du på bilden ?Smile Faktiskt min smak ! Wink

3SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 2:02 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:Okej, jag är trött på att ligga lågt och låtsas jag inte finns, så här är jag då...

Jag heter Nova (bl.a), är en 41 år gammal tant enligt alla papper, men av födsel och ohejdad vana i sinnet mer som en tonårsgrabb... Spelar bara på V2 eftersom jag inte pallar börja om på nån ny värld hur ofta jag än försöker.

Har ingen humor, eller snuskig fantasi. Ljuger gör jag heller aldrig. Älskar musik i de flesta former, och här snackar vi allt utom dansbandsmusik, som jag mest känner ett massivt förakt för. Guns 'n Roses är husgudarna sedan tidernas begynnelse, och på senare tid har jag även lagt Flipsyde till denna kategori. Hyser stor kärlek till gamla konsollspel från 8-bitars tiden, och är totalt internetberoende. Låter uppenbarligen som en P12 efter diverse effekter lagts på min röst, och är trots allt stolt över vad vi lyckades åstadkomma på 1½ timme, inkluderat inspelning och författande av text. Man kan göra mycket med en mick till RockBand tydligen...

Bortsett från det, så avgudar jag mina partners in crime i Yaks bortom både vett och sans - massa kärlek till de söta små hönorna I love you


Nes <3. Sen så är du p12 helt klart, kanske lite mer vrickad humor men fortf p12.


Zonic bby när ska du presentera dig?

http://thechosenones.freehostwebs.com/

4SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 2:03 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

zonic skrev:Är det du på bilden ?Smile Faktiskt min smak ! Wink

Jasså? Töntar med en Post It! i pannan är annars inte så himla vanligt.. Meningen var att hela Bring It! skulle ha såna, men alla fegade ur.. Men nog är det jag, i egen hög person. Smile (Och jag avstår gärna från kommentarer om att jag är dvärg nu, kära stamkamrater)

5SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 2:06 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Danney skrev:
Nes <3. Sen så är du p12 helt klart, kanske lite mer vrickad humor men fortf p12.


Zonic bby när ska du presentera dig?

Kan garantera att jag har diverse attribut som definitivt talar för att jag inte är nån P12 Shocked Sen är jag inte det minsta vrickad, det är alla andra som är konstiga..

6SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 2:08 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:
Danney skrev:
Nes <3. Sen så är du p12 helt klart, kanske lite mer vrickad humor men fortf p12.


Zonic bby när ska du presentera dig?

Kan garantera att jag har diverse attribut som definitivt talar för att jag inte är nån P12 Shocked Sen är jag inte det minsta vrickad, det är alla andra som är konstiga..


Kanske inte fysiskt p12 men mentalt Smile. I know your kind Nova ^^.

http://thechosenones.freehostwebs.com/

7SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 3:32 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Danney skrev:
Kanske inte fysiskt p12 men mentalt Smile. I know your kind Nova ^^.

Och här går jag och inbillar mig jag är one of a kind.. crap, du sabbade min självbild... Embarassed

8SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 3:52 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:
Danney skrev:
Kanske inte fysiskt p12 men mentalt Smile. I know your kind Nova ^^.

Och här går jag och inbillar mig jag är one of a kind.. crap, du sabbade min självbild... Embarassed

Sry Sad. Men du har ju Per iaf Smile

http://thechosenones.freehostwebs.com/

9SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 4:11 pm

zonic



Danney skrev:

Zonic bby när ska du presentera dig?

Jag ska göra det snart Danney min sötnos Wink <3

10SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 5:40 pm

DarkMessenger

DarkMessenger

SuperNova skrev:är en 41 år gammal tant enligt alla papper

Eru 41???? Ser ut som sjutton ju Wink

http://thechosenones.panatet.se

11SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 5:42 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

DarkMessenger skrev:
SuperNova skrev:är en 41 år gammal tant enligt alla papper

Eru 41???? Ser ut som sjutton ju Wink

Var ju snäll DM Smile.

http://thechosenones.freehostwebs.com/

12SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 6:51 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Om jag fått en spänn varje gång nån sa det hade jag inte bara sett ut som sjutton, för jag hade varit rik också Wink

13SuperNova Empty Sv: SuperNova tis jun 09, 2009 7:44 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

rik som sjutton

14SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 4:11 am

EdubbleE

EdubbleE

jag var inte särskillt rik alls när jag va sjutton

15SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 5:19 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

EdubbleE skrev:jag var inte särskillt rik alls när jag va sjutton

Jag är inte ens nästan särskillt rik Sad. Jag både är och ser ut som sjutton

http://thechosenones.freehostwebs.com/

16SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 9:50 am

Frebran

Frebran

Danney du är 17, men ser ut som 14 pirat

17SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 11:51 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Frebran skrev:Danney du är 17, men ser ut som 14 pirat

Tackar Smile. Hellre se ut som 14 än att se ut som sjutton <3

http://thechosenones.freehostwebs.com/

18SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 12:00 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

När man passerat 20 är det bara bra att se yngre ut, så se det som en gåva, fjortis tongue

19SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 12:18 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Tant Twisted Evil

http://thechosenones.freehostwebs.com/

20SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 12:24 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Danney skrev:Tant Twisted Evil

Kom och sitt i tant novas knä vet jag, lillfjutten Laughing

21SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 1:38 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:
Danney skrev:Tant :twisted:

Kom och sitt i tant novas knä vet jag, lillfjutten :lol:

………………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,
………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,…………………………….._,,,---,,_
……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,
……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’,
……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |
…………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘
………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘
………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’
………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,
……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : :| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,
…………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : :| ; ; ; |
……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|
…………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|
..…………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : :) , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|
……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,
…….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; | . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,
……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’
………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,
……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,
……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,
…..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,
….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’
…,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-
…| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
…’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’
….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯
…..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘
………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
…………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|
…………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,
………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,
………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’…………………’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; |
……..,’ ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………’’, ; ; ; ; ; ; ; ; |
……..| ; ; ; ; ; ; ;,’…………………………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’
……..| ; ; ; ; ; ; ,’………………………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,’’
……..| ; ; ; ; ; ;,’……………………….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
……..’,_ , ; , ;,’……………………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
………’,,’,¯,’,’’|……………………….| ; ; ; ; ; ; ; ; ‘--,,
………….¯…’’………………………..’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,,
……………………………………………’’-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~-,,
………………………………………………..’’-, ; ; ; ; ; ,,_ ; ;’-,’’-,
…………………………………………………..’, ; ; ; ; ; ; ‘-,__,\\--\\.
……………………………………………………’-, ; ; ;,,-~’’’ \\ , ,|, |
………………………………………………………’’~-‘’_ , , ,,’,_/--‘

http://thechosenones.freehostwebs.com/

22SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 2:15 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Här är man snäll och erbjuder lite moderlig omtanke, så postar du peddobear? Vem har snuskig fantasi?

23SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 2:42 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SuperNova skrev:Här är man snäll och erbjuder lite moderlig omtanke, så postar du peddobear? Vem har snuskig fantasi?

Pedobear!

http://thechosenones.freehostwebs.com/

24SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 3:01 pm

EdubbleE

EdubbleE

inte att förväxla med v2´s notoriska peddopelle

25SuperNova Empty Sv: SuperNova ons jun 10, 2009 3:51 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

eller Peddopeter

http://thechosenones.freehostwebs.com/

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 3]

Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet