Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

mdma - en mänsklig rättighet

5 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1mdma - en mänsklig rättighet Empty mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 7:46 am

mdma



Tja, Peter heter jag, född i småland uppväxt i Borås. Övervintrad DJ, spelat techno/house i många år på många fester/klubbar i många länder runt om i europa.

Har ett "vuxetjobb" oxå, jobbar som energiexpert på HSB.

Ingame är jag aktiv på v2 som ena hälften av Sir Väs och i v8 leker jag lite oxå ^^

Under nicket mdma spelade jag på v3, men blev nollad av Shike/DÖD Smile då jag hade 5 gånger så många inks som elohim behövde skyddsban för på v2

http://energiexperten.blogspot.com

2mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 8:14 am

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Hallå. Visste inte att du va sir väs.
Peter heter jag också.
Välkommen

3mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 9:56 am

Frebran

Frebran

Ah. v3, DÖD-hoodsen, så var det. Visste att jag kände igen ditt nick ifrån någonstans.

MDMA vad står det för. Äre nån sorts godis eller? Sugtabletter? cyclops Wink

4mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 3:18 pm

mdma



Tack så mycket SirBrobeck Mountain Very Happy

Frebran, en känd pastill är det ja Wink

http://energiexperten.blogspot.com

5mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor jul 16, 2009 6:44 pm

mdma



Just det, jag har ju en egen nerdblogg oxå för den intresserade:

[Endast administratörer har rättigheter att se denna länk]

http://energiexperten.blogspot.com

6mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor jul 16, 2009 9:43 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

mdma skrev:Just det, jag har ju en egen nerdblogg oxå för den intresserade:

[Endast administratörer har rättigheter att se denna länk]

Nu vet jag vem du är på V8 i alla fall Wink

7mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet sön jul 19, 2009 12:24 pm

mdma



SuperNova skrev:
mdma skrev:Just det, jag har ju en egen nerdblogg oxå för den intresserade:

[Endast administratörer har rättigheter att se denna länk]

Nu vet jag vem du är på V8 i alla fall Wink

haha Wink

http://energiexperten.blogspot.com

8mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet sön aug 30, 2009 4:43 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Lycka till i kriget.!!

9mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor sep 17, 2009 2:14 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

mdma
Medlem



Reg.datum: Mar 2008 #250 Idag, 16:10 Topp
Om ni nu är så duktiga krigare så kunde väll ni kriga tbx med foppakontot?

_____________________________________________________________

Jag blir inte riktigt klok på dig.
Ena sekunden är du reko som fan med vettiga åsikter och bra inställning. Andra sekunden häller du ur dig retard kommentarer som denna.
Va fan liksom? Läs igenom det en gång till o tänk

10mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor sep 17, 2009 8:34 pm

mdma



SirBrobeck skrev:mdma
Medlem



Reg.datum: Mar 2008 #250 Idag, 16:10 Topp
Om ni nu är så duktiga krigare så kunde väll ni kriga tbx med foppakontot?

_____________________________________________________________

Jag blir inte riktigt klok på dig.
Ena sekunden är du reko som fan med vettiga åsikter och bra inställning. Andra sekunden häller du ur dig retard kommentarer som denna.
Va fan liksom? Läs igenom det en gång till o tänk


En ren provokation mot vissa bringt spelare som kastar i nyllet på mig att "ni adlar ju bara inaktiva av oss"

precis vi lyckades pajja ett 1000 byars konto, att ni inte pallade KÖa det tills ny spelare tog över förstår jag, men att vända det till att solace är fail som adlar av inaktiva forsberg känndes så sjukt töntigt.


jag blir lite besviken på dig att jag behöver förklara det för dig

http://energiexperten.blogspot.com

11mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor sep 17, 2009 9:20 pm

Zodski



mdma skrev:
SirBrobeck skrev:mdma
Medlem



Reg.datum: Mar 2008 #250 Idag, 16:10 Topp
Om ni nu är så duktiga krigare så kunde väll ni kriga tbx med foppakontot?

_____________________________________________________________

Jag blir inte riktigt klok på dig.
Ena sekunden är du reko som fan med vettiga åsikter och bra inställning. Andra sekunden häller du ur dig retard kommentarer som denna.
Va fan liksom? Läs igenom det en gång till o tänk


En ren provokation mot vissa bringt spelare som kastar i nyllet på mig att "ni adlar ju bara inaktiva av oss"

precis vi lyckades pajja ett 1000 byars konto, att ni inte pallade KÖa det tills ny spelare tog över förstår jag, men att vända det till att solace är fail som adlar av inaktiva forsberg känndes så sjukt töntigt.


jag blir lite besviken på dig att jag behöver förklara det för dig

Men det är väll det ända vettiga ni gjort, adlat en inaktiv forsberg.
Jag har då inte sett ett skit annat då jag adla på i mitt tempo i k62 som skulle vara ett starkt fäste för er och har inte ens motstånd där...

12mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor sep 17, 2009 9:21 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

mdma skrev:
SirBrobeck skrev:mdma
Medlem



Reg.datum: Mar 2008 #250 Idag, 16:10 Topp
Om ni nu är så duktiga krigare så kunde väll ni kriga tbx med foppakontot?

_____________________________________________________________

Jag blir inte riktigt klok på dig.
Ena sekunden är du reko som fan med vettiga åsikter och bra inställning. Andra sekunden häller du ur dig retard kommentarer som denna.
Va fan liksom? Läs igenom det en gång till o tänk


En ren provokation mot vissa bringt spelare som kastar i nyllet på mig att "ni adlar ju bara inaktiva av oss"

precis vi lyckades pajja ett 1000 byars konto, att ni inte pallade KÖa det tills ny spelare tog över förstår jag, men att vända det till att solace är fail som adlar av inaktiva forsberg känndes så sjukt töntigt.


jag blir lite besviken på dig att jag behöver förklara det för dig

Vem som pajat vems konto kan ju diskuteras. Vi har inte haft nån spelare på det. När det står mellan att antingen låta er ha 1200byar extra med elohim bakom ratten, eller ha 1200svaga byar extra i stammen som pajar stats så blir valet enkelt.
Att vi inte kickade kontot direkt tycker jag att vi ska ha lite av en eloge för. Många stammar hade gjort sig av med det betydligt snabbare än va vi gjorde.

Att ni är fail som adlar honom säger jag inte alls. Men att vi är fail i hela foppa storyn är minst lika mycket bullshit.
Är det någon som gjort bort sig i denna storyn så är det hoaa.
Jag erbjöd honom/er att adla elohim när han tog över kontot o vi kickade honom. Men girig på poäng som han är så valde han att ta in det istället.

Men den största losern/idioten/retardet/horungen är orginal forsberg.
Han skulle egentligen gått till DO direkt o varit utanför kriget men idioten började anfalla för att en halvtimme senare komma på att det inte va skoj när ni slog tillbaka.

13mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet fre sep 18, 2009 8:45 am

mdma



Det där låter som en bra sammanfattning.

http://energiexperten.blogspot.com

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet