Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

mdma - en mänsklig rättighet

5 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1mdma - en mänsklig rättighet Empty mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 7:46 am

mdma



Tja, Peter heter jag, född i småland uppväxt i Borås. Övervintrad DJ, spelat techno/house i många år på många fester/klubbar i många länder runt om i europa.

Har ett "vuxetjobb" oxå, jobbar som energiexpert på HSB.

Ingame är jag aktiv på v2 som ena hälften av Sir Väs och i v8 leker jag lite oxå ^^

Under nicket mdma spelade jag på v3, men blev nollad av Shike/DÖD Smile då jag hade 5 gånger så många inks som elohim behövde skyddsban för på v2

http://energiexperten.blogspot.com

2mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 8:14 am

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Hallå. Visste inte att du va sir väs.
Peter heter jag också.
Välkommen

3mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 9:56 am

Frebran

Frebran

Ah. v3, DÖD-hoodsen, så var det. Visste att jag kände igen ditt nick ifrån någonstans.

MDMA vad står det för. Äre nån sorts godis eller? Sugtabletter? cyclops Wink

4mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet lör jul 04, 2009 3:18 pm

mdma



Tack så mycket SirBrobeck Mountain Very Happy

Frebran, en känd pastill är det ja Wink

http://energiexperten.blogspot.com

5mdma - en mänsklig rättighet Empty Sv: mdma - en mänsklig rättighet tor jul 16, 2009 6:44 pm

mdma



Just det, jag har ju en egen nerdblogg oxå för den intresserade:

[Endast administratörer har rättigheter att se denna länk]

http://energiexperten.blogspot.com