Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

ARS-CAR aka Andreapirlo

+4
Nallekalle
Danney
DarkMessenger
ARS-CAR
8 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1ARS-CAR aka Andreapirlo Empty ARS-CAR aka Andreapirlo mån jun 15, 2009 9:41 pm

ARS-CAR



Aloha!

Jag är väl mest känd på det andra forumet som Andreapirlo (lirar/lirade v2 under det nicket), så här blir det ändringar; ARS-CAR (v4) är jag!

Är en hyfsad kass spelare som bara spelar för skojs skull! Very Happy

Yaks <3

2ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo mån jun 15, 2009 10:13 pm

DarkMessenger

DarkMessenger

Asså seriöst, trodde detta skulle vara ett bra forum. Försvann ju nu när pirlo joinade här. Twisted Evil

http://thechosenones.panatet.se

3ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo tis jun 16, 2009 2:32 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Pirlo <3

http://thechosenones.freehostwebs.com/

4ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo tis jun 16, 2009 10:18 pm

Nallekalle

Nallekalle

min framtida pojkvän om jag någonsin blir bög Wink

Välkommen pirlo Very Happy

5ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons jun 17, 2009 2:33 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Nallekalle skrev:min framtida pojkvän om jag någonsin blir bög Wink

Välkommen pirlo Very Happy

Hands Off Nalle!

http://thechosenones.freehostwebs.com/

6ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons jun 17, 2009 7:44 pm

Nallekalle

Nallekalle

Danney skrev:
Nallekalle skrev:min framtida pojkvän om jag någonsin blir bög Wink

Välkommen pirlo Very Happy

Hands Off Nalle!

vi kan ju alltid slåss om han Wink

7ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons jun 17, 2009 8:23 pm

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Nallekalle skrev:
Danney skrev:
Nallekalle skrev:min framtida pojkvän om jag någonsin blir bög Wink

Välkommen pirlo Very Happy

Hands Off Nalle!

vi kan ju alltid slåss om han Wink

11 Juli, Kl 16 i Slottskogen?

http://thechosenones.freehostwebs.com/

8ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons jun 17, 2009 8:26 pm

Nallekalle

Nallekalle

Danney skrev:

11 Juli, Kl 16 i Slottskogen?

ingen aning om vart det är, och 11 juli låter som ett datum man är full på, nej tyvärr går nog inte Wink

9ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons jun 17, 2009 9:18 pm

Forsbeerg

Forsbeerg
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Nallekalle skrev:
Danney skrev:

11 Juli, Kl 16 i Slottskogen?

ingen aning om vart det är, och 11 juli låter som ett datum man är full på, nej tyvärr går nog inte Wink


DET E JU DÅ NALLE SKA UT O GÅ MED KOSSORNA FÖRSTÅR DU VELL DANNEY ! Razz

10ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo tor jun 18, 2009 4:10 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Nallekalle skrev:
Danney skrev:

11 Juli, Kl 16 i Slottskogen?

ingen aning om vart det är, och 11 juli låter som ett datum man är full på, nej tyvärr går nog inte Wink

Träffen i Gbg ^^.

http://thechosenones.freehostwebs.com/

11ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo tor jun 18, 2009 10:56 am

Nallekalle

Nallekalle

Danney skrev:

Träffen i Gbg ^^.

låter fortfarande som ett datum man är full på Wink och gissar på att det kan bli så även i slottskogen Razz

o forsbeerg, din fetish för bönder kommer jag inte kunna stilla hur mycket du än vill att jag ska vara bonde, men visst kom hit så kan du få ett par rapp med en hästpiska, glad då?? Wink

12ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons aug 19, 2009 9:45 pm

ARS-CAR



hej

13ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo ons aug 19, 2009 9:49 pm

Noone777



hejj

14ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo sön aug 30, 2009 4:54 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

tråkigt att du valde ett konto så långt ifrån fronten. Men lycka till iaf. Du har lite robbanbyar bla i k42 att jobba på.
Lycka till med dem

15ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo mån aug 31, 2009 9:06 pm

ARS-CAR



SirBrobeck skrev:tråkigt att du valde ett konto så långt ifrån fronten. Men lycka till iaf. Du har lite robbanbyar bla i k42 att jobba på.
Lycka till med dem

Hade inget val, fick ett konto tilldelat mig. Inte vidare bra uppbyggt dock, varken med byggnader, trupper, forskning, grupper, kluster osv.

16ARS-CAR aka Andreapirlo Empty Sv: ARS-CAR aka Andreapirlo mån aug 31, 2009 9:46 pm

Broder-Tuck



ARS-CAR skrev:
SirBrobeck skrev:tråkigt att du valde ett konto så långt ifrån fronten. Men lycka till iaf. Du har lite robbanbyar bla i k42 att jobba på.
Lycka till med dem

Hade inget val, fick ett konto tilldelat mig. Inte vidare bra uppbyggt dock, varken med byggnader, trupper, forskning, grupper, kluster osv.

Still funny :=)

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet