Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Mr. Awesome / Captain Cool

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Mr. Awesome / Captain Cool Empty Mr. Awesome / Captain Cool tis jun 09, 2009 10:29 pm

Frebran

Frebran

Oi sailors and sailorettes, Frebran i huset!

Det är jag som är Mr. Awesome och eftersom ni andra skriver så jävla tunna presentationer tänker jag representa som fan och tvinga på er heeela min story!

Ber i förebyggande syfte om ursäkt för eventuella stavfel eller andra krångligheter. Har dyslexi så jag orkar inte sitta och korrekturläsa och sån skit, jag bara postar hej vilt. Men här är har ni my shit iaf;

Jag är 23 år och bor i Örebro. Har ni vägarna förbi så säg till (så festar vi tills vi somnar in). Pluggar lite, jobbar lite, festar alldeles lagom. Jag nickar alltså Frebran och spelar i TCO på v2, alltså en av stammarna som kommer stå som slutsegrare på världen tillsammans med Bring it/Yaks. (Kanske att någon till skön stam får vara med.)

Började spela nån gång i november 07 tror jag. Startade iaf upp i S3R där jag lärde mig det mest basala som t.ex. att inte spela med blandbyar. (Något som PB tydligen inte lärt sig än om man dömer av Novas rapporter.)

Aja, TCO tog iaf in lite spelare från S3R innan de krossade den stammen och av någon oförklarlig anledning (jag var ju noob och så sjukt jävla dålig) slank jag igenom gallringen. Jag jobbade på i mitt eget tempo, fick en "vi-känsla" med alla fetgrymma peeps i stammen och utvecklades lite som spelare.

Sen försvann "eliten" i stammen till UT lagom tills sommarn' 08 kom smygande. Jag tänkte att det var ett riktigt schysst tillfälle att få ägna mig åt det man ska när det är sommar (berusande och verklighetsretuscherande förtäring). Så jag bara slutade.

Sen spelade jag lite mer satsande ett tag på v3 (där jag tidigare haft ett litet inaktivt konto) under sensommaren och hösten 08. Hade fått komma in i MASH som då var i full färd med att etablera sig som den ledande kraften på världen och där fick jag utvecklas och lära mig lite gott och blandat från en jävla massa tunga lirare.

Sent i höstas slutade jag dock på v3 eftersom min återetablering på v2 hade fått fart (på initiativ av och med hjälp från Danney och Commandos65).

Jag gillar att släppa mitt humör fritt på dem som förtjänar det och jag tycker om att få vara förbannad bäst jag vill. Så det faktum att jag själv fortfarande bara är en halvtaskig spelare som inte kan spela off kommer aldrig hindra mej från att kasta skit på andra!

Som tur är har jag folk runt mej som verkar tycka att min rage är ganska så kul.

Aja, slut på raljerandet och tack för mej!

2Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool tis jun 09, 2009 10:54 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Skoj berättelse.
Det märks inte för 5 öre att du har dyslexi. Du skriver jävligt high tech för att ha svårigheter med stavningen.
Jag gillar din rage.=)
Vad pluggar du?

3Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool tis jun 09, 2009 11:15 pm

Frebran

Frebran

Går på vuxendagis (folkhögskola) på nått tjosan som dom kallar för "Allmän kurs - Idrott, ledarskap och friluftsliv".

Det innebör att jag dels sonar mina gamla gymnasiesynder och får en grundbehörighet till att kunna läsa töntgrejer i framtiden och sen får man nån sorts lämplighetsintyg som man kanske kan använda till att typ hävda sig när man vill bli fotbollstränare för sin framtida sons p7-lag. ;]

4Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool tis jun 09, 2009 11:58 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

haha där ser man. Aldrig fel.
Jag pluggade till idrottsledare på gymnasiet back in the days så ja kan teama med dig om vi ska träna knattar.

5Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool ons jun 10, 2009 4:15 am

EdubbleE

EdubbleE

ni kommer inte i närheten av mina barn iaf. om jag någon gång får för mig att skaffa sånna

6Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool ons jun 10, 2009 5:21 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

Och ni hinner la ruttna innan jag får nåra Smile.

Välkommen hit Frebbz btw

http://thechosenones.freehostwebs.com/

7Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool ons jun 10, 2009 9:49 am

Frebran

Frebran

SirBrobeck skrev:haha där ser man. Aldrig fel.
Jag pluggade till idrottsledare på gymnasiet back in the days så ja kan teama med dig om vi ska träna knattar.

hehe jafan lätt! Om du är med på att det blir öststatsmetoder som gäller för att få fart på dom. Steroidfrukost, uppförslöpning i långa branta backar hela dagarna och så bloddopning till nattamacka innan dom går och lägger sig. Mina knattelag ska fan krossa allt! Cool

8Mr. Awesome / Captain Cool Empty Sv: Mr. Awesome / Captain Cool ons jun 10, 2009 6:31 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Hör redan nu att vi skulle bli ett sjuhelvettes team

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet