Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Bilder på spelare

+13
SirBrobeck
ARS-CAR
Hyndan
LemonLime
Gugroj
davo
CocosKatten
EdubbleE
odin81
Raggen
Frebran
Danney
SuperNova
17 posters

Gå till sida : Föregående  1, 2

Gå ner  Meddelande [Sida 2 av 2]

26Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tis sep 01, 2009 9:22 am

EdubbleE

EdubbleE

upp med hyndan? Very Happy

27Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tis sep 01, 2009 4:13 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

ja för fan. Släng upp fnasket.
Naket ska det vara!
(jag har lite naket på mig själv om det är av intresse??)

28Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tis sep 01, 2009 6:47 pm

davo



såklart vi vill ha karate-mannen;) geek

29Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tis sep 01, 2009 6:53 pm

Hyndan



EdubbleE skrev:upp med hyndan? Very Happy
Always on top ;D

SirBrobeck skrev:ja för fan. Släng upp fnasket.
Naket ska det vara!
(jag har lite naket på mig själv om det är av intresse??)

Nja, naket kan du glömma å tyvär. Bara Tilly som vill se killar nakna Wink

Men kan se om jag orkar med att lägga upp en bild sen xD

30Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare ons sep 02, 2009 4:05 pm

Urrskogen



Hyndan skrev:Tro de eller ej.. men fan den enda bilden på mig ensam, har bara bilder på mig+tjejen isf xD

Bilder på spelare - Sida 2 76815277

kärringar är barnsligt förtjusta i att ta kort..

31Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare lör sep 05, 2009 12:04 pm

Fintarn

Fintarn

Kanske någon som känner denna stiliga herre? Smile

Bilder på spelare - Sida 2 Peris

32Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare ons nov 25, 2009 9:48 pm

Julius2

Julius2

ganska lång tid sedan det här ämnet senast fick ett medd:P men ja skickar en bild på mig från midsommar Very Happy Bilder på spelare - Sida 2 Flurkmark20090262

http://www.tribalwars.se

33Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tor nov 26, 2009 9:48 am

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Härligt att det finns modigt folk därute som vågar lägga upp bild Smile

34Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare tor nov 26, 2009 8:33 pm

Julius2

Julius2

Razz

http://www.tribalwars.se

35Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare fre nov 27, 2009 12:50 pm

joffess



Julius2 skrev:Razz

Var inte du 12 sa du?

36Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare fre nov 27, 2009 11:59 pm

Julius2

Julius2

jo? fast inte 12* utan p13

http://www.tribalwars.se

37Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare lör nov 28, 2009 5:27 pm

joffess



Julius2 skrev:jo? fast inte 12* utan p13

Ser mer ut som en sexton åring som fastnat i fjortis stadiet, en öl och en tändare vilket indickerar att du är en rökare* och dricker**.

*Med rökare menar jag en typisk fjortis som tar munbloss på sin mentol cigarett och spelar ascool framför 12 åringar och vill bjuda dem på fimpar då det är allt du har.

**Tror alla fattar vad jag menar.

38Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare lör nov 28, 2009 6:13 pm

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Öl och menthol cigg, det låter som jag det Razz

Min gissning är att öl+cigg tillhör fotografen, och att Julius två dricker direkt ur 7up flaskan Wink

39Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare sön nov 29, 2009 9:51 pm

Julius2

Julius2

fy helvete för corner menthol, äckligaste jävla skiten någonsin, de ska va marlboro, vanlig corner elr black devil. och om du undrar varför det står en tom bärs o tändare är för min farsa hade druckit o min mormor röker så de va hennes tändare

http://www.tribalwars.se

40Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare sön nov 29, 2009 9:56 pm

Julius2

Julius2

SuperNova skrev:Öl och menthol cigg, det låter som jag det Razz

Min gissning är att öl+cigg tillhör fotografen, och att Julius två dricker direkt ur 7up flaskan Wink

ja tror supernova kan ganska mycket om oss ungar:P

http://www.tribalwars.se

41Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare mån nov 30, 2009 11:33 am

SuperNova

SuperNova
Geschlossen

Julius2 skrev:

ja tror supernova kan ganska mycket om oss ungar:P

Jag har faktiskt varit unge själv, tro det eller ej. Min mamma hävdar fortfarande ibland att jag borde bli vuxen... Mina söner håller med henne Embarassed

42Bilder på spelare - Sida 2 Empty Sv: Bilder på spelare ons dec 02, 2009 9:56 am

Fintarn

Fintarn

Julius2 skrev:fy helvete för corner menthol, äckligaste jävla skiten någonsin, de ska va marlboro, vanlig corner elr black devil. och om du undrar varför det står en tom bärs o tändare är för min farsa hade druckit o min mormor röker så de va hennes tändare

Skyll på mormor ba.. Classic...

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 2 av 2]

Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet