Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

EdubbleE, presentation

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1EdubbleE, presentation Empty EdubbleE, presentation ons jun 10, 2009 9:52 am

EdubbleE

EdubbleE

Tjofräs, Erik heter jag, 23år och bor i Helsingborg. V2 Yaks/Bring it.

de senaste 10 åren har jag spelat 4 spel påhyffsat hög nivå. Började med CS back in the days, var väl aldrig speciellt framgångsrik. skyller på att jag va för ung. Efter CS började jag spela Tibia då på den enda server som fanns då, Antica. Tibia lira jag länge men de blev bara sämre å sämre så jag sluta. Ett tag senare gav jag mig på WoW och blev självklart fast. tappade dock suget på wow när första stora expansionen kom.

Sen för ganska exakt ett år sen började jag spela tw. Hade nyligen kommit hem från 3månaders semester i sydafrika och kambodja. Blev ganska förvånad när jag kom hem och upptäckte att brobeck var helt fast i ett onlinespel. Alla år vi kännt varandra har han alltid whinat på mig när jag gått in i mina "gameingperioder". iaf sög sverige extra hårt i mina ögon efter 3månaders slapphet så jag ville ju ha ett fint tidsfördriv, så de va bara sätta igång Smile

Min första by var i ungefär mitten av k73 så man får ju säga att jag var ganska sent ute på v2, men jag blev fint boostad av brobeck i början å snart va jag stark på egna fötter Smile Började karriären i tq-y(yaks2) och forsatte till yaks där jag fick mig en plats i ledningen. Efter ett tag merga yaks som bekant med TCO.

TCO är en jävla go stam men jag och brobeck med flera började bli blodtörstiga och TCO var något för strategist försiktiga just då. Därför lämnade vi och startade bring it. Eftersom de aldrig handlade om interna bråk eller splittringar så var det inga problem att fortsätta vara vänner med våra bröder och systrar i TCO. Skulle vi någon dag lägga ner bring it finns det ingen tvivel om att jag återvänder till TCO.

Sen Dess har de varit rätt så hektiskt får jag säga, vi har sett till att vi nästan alltid haft ett stort antal förbannade fiender Smile Starta bring it är de bästa vi har gjort för fan va roligt vi har haft de sen dess. Sen kan man kanske ifrågasätta sundheten i att ta TW till en så seriös nivå. aktiviteten i Bring it har många gånger uppnått helt sinnessjuka nivåer och gör de fortfarande idag.


de blev ju en jävla lång berättelse dehär. snöa iväg lite kanske Smile IRL är jag kock och har även jobbat en del som taxichaufför. Musik är nog min största passion, dessvärre går det mest bara ut på att jag lyssnar. Är väldigt bred i min musiksmak men samtidigt väldigt kräsen. många genrer men inte vilket mög som helst.

tjipp

2EdubbleE, presentation Empty Sv: EdubbleE, presentation tor jun 11, 2009 5:23 pm

Frebran

Frebran

Om jag har förstått det rätt är din visningsbild en clown som röker Mary-Jane? pirat

3EdubbleE, presentation Empty Sv: EdubbleE, presentation tor jun 11, 2009 5:28 pm

EdubbleE

EdubbleE

det är korrekt Smile vackert ritad av mig själv i paint. hon kan inspirera till mycket, mary-jane

4EdubbleE, presentation Empty Sv: EdubbleE, presentation lör jun 13, 2009 3:16 pm

Frebran

Frebran

Indeed. Bästa tjejen pirat

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Julius2 Presentation

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet