Stängt på grund av inaktivitet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Stängt på grund av inaktivitet

Våga vägra Geschlossen!


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

teddus da dude

+4
EdubbleE
SirBrobeck
Danney
teddus
8 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1teddus da dude Empty teddus da dude tis jun 09, 2009 9:50 am

teddus

teddus

Nickar teddus på TW v2. Heter Ted Åkesson, 22 år och har spelat TW sedan 2007. Bor i Göteborg med mina 2 företagspartners, men det mesta går åt till uteliv och TW numera.

Back in the days var jag "hjärnan" bakom TCO med klaben vid min sida. Vi hade den aggressivaste spelstilen, tills vi insåg att vi hade potential att vinna v2. Nu har EE och SirB den mentaliteten och jag gillar att den förs vidare Smile Nu figurerar jag som en baron i stammen.

Är en riktig fotbollsnörd och har lirat som amerikanskt proffs, dock endast ett halvår, men jag skall tillbaka 2010. Tills dess bör man lyfta sig ur den här datorstolen för konditionen och ölkaggen har fan inte blivit direkt tränad på sistone.

Joinade detta forum av 2 anledningar:

1. Jag blev bannad från TW-forums.
2. Jag hatar Geschlossen.

http://www.wickogroup.com

2teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tis jun 09, 2009 9:53 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

3. Du älskar mig Smile

http://thechosenones.freehostwebs.com/

3teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tis jun 09, 2009 10:01 am

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

Jag gillar teddus

4teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tis jun 09, 2009 10:06 am

EdubbleE

EdubbleE

teddus är helt klart söt som få.

5teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tis jun 09, 2009 10:33 am

Puffran



teddus, en av max 5 pers jag klarade av i TCO. Haha.

6teddus da dude Empty Sv: teddus da dude ons jun 10, 2009 10:32 am

Frebran

Frebran

Teddus du glömde en viktig grej. Du är den enda på TW.se som är snyggare än mig.

7teddus da dude Empty Sv: teddus da dude ons jun 10, 2009 1:53 pm

teddus

teddus

haha, det är alla hudvårdsprodukter som gör det Frebbz Smile

var ett tag sen man hörde från dig Puff! kul o ha dig tebax!

http://www.wickogroup.com

8teddus da dude Empty Sv: teddus da dude ons jun 10, 2009 6:36 pm

monte



Hej Smile

Btw, hur gick de med din TV-serie?

9teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tor jun 11, 2009 10:35 am

teddus

teddus

Pilotavsnittet är färdigskrivit. Pratade med en representant från LionsGate productions och de är intresserade så länge jag kan ordna fram 6 "mindblowing" episoder. Han älskar piloten och lovar mig en plats i ett producer team i min eller någon annan serie (om allt går som det ska då). Det svåra blir att lansera serien i ett av de större nätverken som ABC, FOX, CW etc. Men kommer den in där så rullar miljonerna in Smile

Ska tillbaka till USA nästa år och forhoppningsvis har jag 6 klara episoder då. Det är så jävla svårt att skriva, trots att jag vet på ett ungefär vad som ska hända. Smile

Thanks 4 asking btw. Var ute med kristofferwe härom dagen och ska försöka få tillbaka honom på v2 Wink

http://www.wickogroup.com

10teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tor jun 11, 2009 2:28 pm

jan banan1



teddus skrev:Pilotavsnittet är färdigskrivit. Pratade med en representant från LionsGate productions och de är intresserade så länge jag kan ordna fram 6 "mindblowing" episoder. Han älskar piloten och lovar mig en plats i ett producer team i min eller någon annan serie (om allt går som det ska då). Det svåra blir att lansera serien i ett av de större nätverken som ABC, FOX, CW etc. Men kommer den in där så rullar miljonerna in Smile

Ska tillbaka till USA nästa år och forhoppningsvis har jag 6 klara episoder då. Det är så jävla svårt att skriva, trots att jag vet på ett ungefär vad som ska hända. Smile

Thanks 4 asking btw. Var ute med kristofferwe härom dagen och ska försöka få tillbaka honom på v2 Wink

Ja, we want krille back!

11teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tor jun 11, 2009 4:32 pm

EdubbleE

EdubbleE

blir du miljonär vill jag freeloada

12teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tor jun 11, 2009 9:44 pm

monte



monte skrev:Pilotavsnittet är färdigskrivit. Pratade med en representant från LionsGate productions och de är intresserade så länge jag kan ordna fram 6 "mindblowing" episoder. Han älskar piloten och lovar mig en plats i ett producer team i min eller någon annan serie (om allt går som det ska då). Det svåra blir att lansera serien i ett av de större nätverken som ABC, FOX, CW etc. Men kommer den in där så rullar miljonerna in

Ska tillbaka till USA nästa år och forhoppningsvis har jag 6 klara episoder då. Det är så jävla svårt att skriva, trots att jag vet på ett ungefär vad som ska hända.

Thanks 4 asking btw. Var ute med kristofferwe härom dagen och ska försöka få tillbaka honom på v2

Fan va fint att höra, räknar med att få huvudrollen, vi är ju trots allt Göteborgare båda två Wink

Har försökt få ut Krille på öl med, men han e förjävla seg me sånt... tror inte han älskar mig längre :/

13teddus da dude Empty Sv: teddus da dude tor jun 11, 2009 10:49 pm

SirBrobeck

SirBrobeck
Darth Brobeck
Darth Brobeck

kristofferwe va ja skiträdd för när ja började lira. Han kom in jätte nära mina byar o åt alla mina grannar.
Hade över millen när jag startade.
Men ja tror att han så bulan från min stridskuk.
Jag adlade honom ett halvår senare(ja han skulle sluta o gav bort dem. so what).

14teddus da dude Empty Sv: teddus da dude fre jun 12, 2009 6:30 am

Danney

Danney
Mr Tribal Wars
Mr Tribal Wars

SirBrobeck skrev:kristofferwe va ja skiträdd för när ja började lira. Han kom in jätte nära mina byar o åt alla mina grannar.
Hade över millen när jag startade.
Men ja tror att han så bulan från min stridskuk.
Jag adlade honom ett halvår senare(ja han skulle sluta o gav bort dem. so what).

Han adlade mina S3R grannar ocskå, blev skitsur Very Happy

http://thechosenones.freehostwebs.com/

15teddus da dude Empty Sv: teddus da dude fre jun 12, 2009 8:55 am

teddus

teddus

Vi får ta och styra upp något monte. Ska nog ut med honom i helgen!

Var också livrädd för honom i början, men lyckades på något sätt smöra in mig hos honom. Sen blev vi skitgoda vänner och han fick till och med oss att anfalla GFO, som var 5 gånger större än oss back in the days. UT gick senare ut ur det kriget och lämnade oss ensamma mot dem. Vi fick då slåss ensamma mot jätten, som vi faktiskt gjorde riktigt bra!

http://www.wickogroup.com

16teddus da dude Empty Sv: teddus da dude fre jun 12, 2009 1:10 pm

jan banan1



teddus skrev:Vi får ta och styra upp något monte. Ska nog ut med honom i helgen!

Var också livrädd för honom i början, men lyckades på något sätt smöra in mig hos honom. Sen blev vi skitgoda vänner och han fick till och med oss att anfalla GFO, som var 5 gånger större än oss back in the days. UT gick senare ut ur det kriget och lämnade oss ensamma mot dem. Vi fick då slåss ensamma mot jätten, som vi faktiskt gjorde riktigt bra!

Jo, GFO var dock sjuka noobs, när man tänker tillbaks på det borde vi fetkrossat dem :p

17teddus da dude Empty Sv: teddus da dude fre jun 12, 2009 1:19 pm

monte



teddus skrev:Vi får ta och styra upp något monte. Ska nog ut med honom i helgen!

Var också livrädd för honom i början, men lyckades på något sätt smöra in mig hos honom. Sen blev vi skitgoda vänner och han fick till och med oss att anfalla GFO, som var 5 gånger större än oss back in the days. UT gick senare ut ur det kriget och lämnade oss ensamma mot dem. Vi fick då slåss ensamma mot jätten, som vi faktiskt gjorde riktigt bra!

Givetvis, håll mig uppdaterad bara.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet